Budinca de croissante caramelizata



Am luat aceasta reteta dupa blogul Isabelei sh m-am gandit sa o incerc.

Ingrediente:

- 2 croissante simple
- 100 g zahar
- 30 ml apa (2 linguri)
- 250 ml lapte gras
- 2 oua

preparare: preincalziti cuptorul la 180 gradeC. Intr-o tava micuta, de 500 ml, rupem cornurile in bucatele potrivite.

Separat, topim zaharul impreuna cu apa, pana capata o culoare placuta, nu-l tineti mult pe foc, se arde foarte repede si riscati sa devina caramelul amar.

Luati cratita de pe foc si cu grija turnati laptele. Se va intari zaharul, dar asezati cratita iar pe foc si amestecati pana se topeste complet zaharul si totul capata o culoare placuta.

Separat batem ouale cu un praf de sare. Cu grija turnam compozitia de caramel peste oua, batand contiuu cu telul sa nu se branzeasca.

Turnam compozitia peste croissante si lasam putin, 2-3 minute, sa absoarba din lichid. Dam la cuptor, pentru 20 de minute, pana capata o culoare placuta.

Servim calduta sau rece. Este buna oricum.

Eu am servit-o cu dulceatza de piersici e delicioasa...sh o apreciez fff mult pe Isabela.

1 comentarii:

Jessy spunea...
2 februarie 2013 la 01:46

ce bine arata..yammy....imi ploua in gura de pofta :))

Trimiteți un comentariu